7.2.2008

***

zdravo citatelu!

Pred se bi sakala da mu posakam toplo dobredojde na sekogo sto ke go razgleduva mojot blog i ke bide del od nego. Se nadevam deka ke vi se dopadne i ke posakate povtorno da go posetite istiot. Mozebi ne se premnogu strani i premnogu nesta, a mozebi i nema preubavi nesta za nekogo, no se sto gledate ovde e ostaveno od srce. Nesto poveke za sebe.. pa navistina mnogu sakam da zboruvam za sebe, a i imam mnogu sto da kazam, zosto se smetam za dosta komplicirana licnost- na dobar nacin- i mojot karakter socinuva po dosta informacii od sekoja oblast na zivotot a i posiroko no ona sto navistina me opisuva e toa sto vo mene postoi tolku dobrina i toplina sto bi go stoplila celiot svet. Eden zbor za seto toa nemozam da najdam. Sakam da bidam so sekoj na naj dobar nacin posvetena a isto taka i da se odnesuvam. Edinstveno nesto sto me sprecuvalo vo zivotot da go pravam toa bilo nacinot na koj sto ziveev i ednostavno se toa sto me opkruzuvase. Ponekogas mislev deka sum edinstveno covecko sustestvo na svetov sto saka tolku da im se posvetuva na lugeto i da pomaga, taka sto i pomisluvav deka takov nema da se najde- mislev na covek koj nekogas ke me razbere i ednostavno ke go prifati ona sto go cuvam vo mene a ne e za mene. Sepak iako odsekogas mislev deka nesto ne e vo red so svetov, odnosno deka ne go razbiram ili pak nikoj mene ne me razbira... denes nauciv mnogu nesta. Zivotot me odnese po mnogu pateki, me vovlece vo mnogu oblasti, ednostavno mi pokaza mnogu raboti i me ubedi vo sosema sprotivnoto.. godinite mi se malku vo sporedba so site iskstva sto gi proziveav. Zasega tolku.. Ako sakate nesto poveke za mene pisete slobodno. Jas vo princip i ne sum tolku otvorena licnost, no za druzba i razgovor a ponekogas i dobar sovet sum sekogas ovde. Slobodno za ona sto mislite deka mozam da vi pomognam ili ako mislite deka znam nesto sto vie sakate da go znaete. i moram da go spomenam svoeto moto vo zivotot: -SEKOGAS KOGA KE SE OSETIS PONIZEN ILI TAZEN RECI SI- NIKOJ NE E DOSTOEN ZA DA SE SITI NA MOJATA MAKA I RAZVEDRI SE(SEKOGAS POMAGA)!!!

Нема коментари: